HAPPYFACE

                           

God förmiddag.


Sol, älskade sol!
jag blir så glad och så vårfylld när det är sådant här väder.
jämt vill jag ha sol!

Jag har arbetat i helgen, därav den dåliga blogguppdateringen.
igår jobbade jag delad tur och var hemma mellan halv två och halv sex.
jag gav babe en puss, en stor ros, en liten ask choklad
och ett kort där det stod att jag ska bjuda på bio.
babe bjöd till på kinamat, förrätt, varmrätt och efterrätt. underbart!
när jag kom hem på kvällen hade han köpt tio röda rosor och en påse smågodis.
det kallar jag kärlek :)

Idag är jag ledig och min pojkvän är faktiskt hemma med mig.
han har haft magsmärtor som har hållit honom vaken inatt så han orkade inte jobba.
men lika glad för det är jag!
vi ska vara ute idag, åka pulka i torslunda och grilla korv. mys :)

Jag sov inte heller inatt förrästen. jag grät mig igenom natten.
hade en så sjukt jobbig dröm.
min systerdotter blev född och skulle dö inom några dagar.
det skär i hjärtat när jag tränker på det. därför vill jag inte göra det.
fem timmar låg jag och slängde mig omkring i sängen, vaknade och grät om vartannat.
jag älskar min familj bottenlöst!

Puss ♣


Pojkväns ros och min ros som jag fick utav min underbara vän emilie:


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0