I'LLBEONYOURSIDE

Håller på att tvätta ihjäl tvättmaskinerna just nu :)
så härligt med ett par kilo nytvättade kläder. bäst! då känner man sig fresh.
annars händer det inte mycket alls. pojkvännen kommer hem vid halv två.
vi ska väl äta något fredagsaktigt till middag och sen ska jag träna pump.

Igårkväll tränade jag core. passet var fullt och det är kul när folk visar att de uppskattar aktivera!
jag tycker att de förtjänar fullsatta pass för tränarna är helt underbara.
lite småöm är jag i magen och ryggen iallafall :)

I helgen jobbar jag så det händer inte så värst mycket ikväll.
vi hoppas på att syrran och andreas är hemma och har tråkigt så att vi kan ha tråkigt tillsammans!



Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0