MÄSTAREN




M
en du. jag är kanske en mästare på att dratta på arslet när det är halt ute!
har väl gjort det ett tiotal gånger denna vinter iallafall. haha.
men idag gjorde jag faktiskt illa mig, drog på höftbenet och nej. det är inte skönt alls.
har börjat blitt ett stort blåmärke där nu :c
imorse sa dom på nyhetsmorgonen att våren är på väg. det älskar jag!

Det är lite dumt att man blir så trött när man kommer hem från jobbet.
man är pigg i sådär en timme efteråt, men sen vill man nästan gå och lägga sig.
jag får iallafall gå på mitt schema nästa vecka också.
men sen blir jag timvikarie igen.
jag såg att sommarvikarie-annonserna ligger ute nu,
så imorgon ska jag ringa runt lite och höra.

Nu orkar jag inte sitta här längre.
jag ska ta tag i diskberget och sedan slänga mig på sängen till one tree hill
innan det är dax  att laga middag.
ikväll äter vi korvstroganoff.


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0