NIONDEFEBRUARI

Åh vad jag längtar till våren. igår mådde jag riktigt bra, tack vare den härliga solen!
nu är den lika borta som innan. snart får vi se mycket mer utav den.
men våren blir sen i år, säger dom. :c

Just nu går smallville på tv:n.
det är ganska spännande, men sen var jag ju ett stort supermannen-fan som liten.
jag gillade allt sånt där hjälte-tjaffs. batman och robin och zorro gillades starkt.
haha.
jag och min () bästa killkompis brukade knyta filtar runt halsen och springa runt.
jag skulle jämt vara den bästa. han var ju faktiskt ett år yngre :)
jag var ett galet barn.

Innan jag åker till jobbet ska jag ha diskat och bäddat.
tvätt-tiden är redan fixad.



Puss ♣



Ultrå - 09


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0