TREDJEFEBRUARI


Hey.

Kom precis hem ifrån jobbet.
såhär: jag jobbade till ett, åkte hem en snabbis och åkte sedan på avdelningsmöte klockan två.
så att .. men det är bra att det är mycket möten, för vi har mycket frågor och förslag.
jag gillar min arbetsplats, mest för personalen men även för de boende som förgyller vardagen.
vi är verkligen underbetalda. som sagt var.

Om en timme ska jag åka och hämta pojkvän vid busshållsplatsen,
vi ska åka till hans söta mormor på middag ikväll.
det var ett tag sen, så det kommer bli trevligt!
plus att de äldre alltid gör så sjukt god mat.
man kan sitta i en timme och bara äta. mums!

Klockan tjugo i åtta befinner jag mig på aktivera, då ska det pumpas som aldrig förr!
åh så härligt. första och sista passet för den här veckan.
på söndag ska ju jag och math åka in till uppsala och prova på magdans.
haha. ja. man måste ju testa.

Time to kolla in ph. även fast jag vet vilka som vinner.
jag tycker att finalen kommer att vara värdelös.
nu när både cimon, catja och greta är ute.
isåfall hejar jag ju på kristoffer. och han vinner ju inte.
så, lite tråkigt faktiskt. men kul för jackie och patrik.



Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0