ÄNTLIGENENLEDIGDAG

God morgon!

Själv har jag varit vaken sedan halv nio imorse, känns skönt att ha en lång dag när man är ledig :)
har iallafall varit på bilprovningen och ombesiktigat saaben. var lite smått nervös eftersom att jag inte vet hur man gör, men det gick bra eftersom att de var så hjälpsamma!
nu är det bara att, som de sa, tuta och köra.
efteråt handlade jag på ica och besökte rummet rita där jag hittade en present åt mormor som fyller år imorgon.
jag skulle vilja ha hela lägenheten i rummet rita-stuk. de har så otroligt fint/vackert och snyggt utbud!

Just nu är två grabbar från petterssons el här och ordnar en helt ny fläkt åt oss.
den andra var stenålders och dålig så vi är sjukt glada för den nya :)

Jag ska snart åka och frisera mig på haircorner, klockan tolv närmare bestämt.
efter det ska jag nog dra en liten solning och färga mina ögonfransar.
gillar att ha dom svarta och snygga, utan att behöva måla dom!

Senare idag så ska jag leka med emilie. åh, vad jag har saknat henne!
hon jobbar uppe i sälen nu så vi har inte setts på en hel månad :c
blir bäst!


En bild på saaben:

 

Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0