ARTONTRETTIOÅTTA




En underbar bild på min systerson på julafton förra året! barnens dag, absolut.

Idag har vi hunnit med en hel del, saker blir gjorda när man går hemma.
vi har städat lägenheten så nu är den kliniskt ren! varenda vrå är putsad. luktar härligt och ser otroligt fint ut nu :)
vi har även gymmat tillsammans, powerwalk för min del, rygg och lite mage med pojkvän. gick fint.
efter det åkte vi hem till svärmor som bjöd på en underbar middag!
laxfilé med wookgrönsaker och en fetaostsås samt frukt i ugn med vit choklad och glass till efterrätt.
jag är mätt nu, ja!

Nu sitter grabbarna ek, alltså viktor, jonas och pojkvän och lirar nhl på xbox 360.
det skriks, skrattas och pratas. roligt :)


Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0