ATTJOBBAHELG

Jag jobbar två helger utav fem.
på helgerna jobbar man pass mellan 8,5 och 10,5 timmar. om vi tar bort rasten.
det är tröttsamt mest. som igår, kom hem halv tio efter ett 10,5 timmars pass också ska man hinna varva ned och träffa sin karl och hinna sova ut eftersom att jag skulle upp klockan kvart över sex idag.
ärligt talat så är det inte alls kul att jobba så mycket helg, men det förstår ni väl?
inte får man mycket pengar för det heller, några hundringar efter skatt kanske.

Det känns iallafall skönt att den här helgen snart är över!
klockan fem lämnar jag forshem i två dagar och vet ni vad jag ska göra? soova!
och fira tyra som blir sju år på tisdag, största tjejeen! :)

Nu ska jag försöka vila mina ögon lite, de svidar utav trötthet, haha.

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0