BLÅSNINGENOCHSCREAM2



Oj så fort helgen har gått, egentligen.
imorgon är det ny vecka och min sexdagars vecka på jobbet.
det går nog bra, men jag börjar bli less på att jobba så mycket helg nu.
alltså, hur sjutton klarar man av att arbeta såhär inom vården i hela sitt vuxna liv?
med den lön, med de tider och med det fysiska slitet på kroppen som ingår?

Jag har arbetat inom vården i snart två år,  och jag ser mig redan om efter annat!
visst är det härligt att hjälpa andra människor, men det får man göra på annat sätt i så fall.

Hur som helst, här hemma har vi precis ätit köttfärssås på burk, fullkornspasta och majs.
klockan åtta börjar blåsningen och efter det går scream två.
vi kommer alltså att sitta bänkade i soffan hela kvällen med chips och jordnötter.
underbart :)



Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0