ENFIKA?JATACK



Pojkvän är på gymmet och sliter och jag sitter här och fikar, jag menar, hur mysigt? :)
om vi lyckas återuppliva idag bilen så tänkte jag åka ned till aktivera ikväll och träna core. äntligen börjar passen dra igång igen, har varit väldigt tråkigt nu när man inte har kunnat åkt och få ur sig lite energi på kvällarna!

Annars har jag jobbat till ett idag, varit hemma i två timmar alltså. och inte gjort ett dugg, förutom att kokat gröt till oss.
undrar vad man ska hitta på för mat ikväll? tips?



Förrästen; dagens sandra.
i linne plus oversizekofta från gina tricot,
streatch-jens från bikbok och
varma fleecestrumpor från cubus.




Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0