GÅRDAGEN




Efter sju timmar i stan kom jag hem med detta:
en halvstor, svart väska från accent
en svart kjol med snygga detaljer och ett linne från h&m divided
ett par street skor från eurosko
några örhängen från jc.
samt värmeskydd och inpackning till håret från åhlens.

Vi käkade mat på kungshallen och glass på mc donalds.
den sista timmen orkade vi inte gå mer utan åkte tunnelbana hit och dit :)

En bra dag, med en bra tjej!

Nu ska jag snart fixa någonting att äta, eftersom att jag åker till jobbet om en och en halvtimme för att jobba till halv nio.
imorgon är jag ledig, då ska jag och pojkvän åka in till uppsala och kolla i affärer, framförallt ikea.

Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Emelie

G I L L A

2010-01-05 @ 16:16:47
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0