GEMIGSOLOCHGRÖNAÄNGAR



Just nu sitter jag mest med en jobbig huvudvärk. uuu.
ögonen svider utav trötthet och reagerar på minsta lilla ljus.
usch vad jag ogillar mitt huvud just nu!
har tagit alvedon. det hjälper nog aldrig.

Har inte heller gjort något särskillt idag.
förutom att ätit, legat och kollat på teve och suttit här.
men vad gör väl det?
ibland är det sköönt. att bara vara. tyst och stilla och leva sig in i andras liv för en stund.
min kära pojkvän har åkt iväg för att uträtta lite ärenden.

Ikväll går you, me and dupree på sexan. klockan nio.
den filmen är skitkul och skruvad, så de den om ni kan!
owen wilson, kate hudson och matt dillon spelar huvudrollerna. kuul alltså. :)

Jag har förövrigt något att se fram emot: helgen.
jag ska göra en massa roliga saker i helgen.
imorgon jobbar jag endast till ett, klockan halv fem ska jag träna bodypump och klockan nio så befinner vi oss i gävle, på filmstaden med några vänner.
vi ska se snabba cash som ska vara riktigt bra. bion var fullsatt nästan direkt.
på lördag kommer mamma och hälsar på. det var längesedan jag träffade min mamma så det ska bli trevligt.
på kvällen vankas det utgång i uppsala med syrran, fyfasen så kul vi ska ha!
på söndag blir det luugnt, med god mat och blåsningen på teve.
jag menar, hur bra? :)

P
uss

Kommentarer
Jag Heter: Emelie

bäst såklart!

2010-01-14 @ 22:40:10
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: Ronja

men ni skulle på krogen väl? Jag vet inte riktigt om ja har råd med de. . .

2010-01-15 @ 20:52:32
URL: http://pillowfights.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0