HEMMSPÅTIMMAR

Nu är jag hemma på timmar. fyra timmars - rast är något som man jämt borde ha :)
skämt åt sido. jag sov askasst inatt, vaknade hela tiden och tänkte och funderade.
måste ha varit fullmåne.
så, nu är jag rätt trött, jag och pojkvän ska åka och äta kinabuffé och sen ska jag sova ett par timmar.
om jag kan. annars så får jag väl ligga och glo på en film.

Har inte så mycket att tillägga.
jobbar till kvart över nio och sen blir det nog sängen ganska snart eftersom att jag börjar halv åtta imorgon igen.
menmen, vi tar oss igenom det här som alltid! :)
är ju ledig både måndag och tisdag så.
ha en bra helg, alla alla!

Puss ♣


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

fiiina du.. o fiiint halsband

2010-01-23 @ 16:52:58
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0