HOSSYSTEROCHKARLN



S
itter hos syster ute i urskogen just nu, våra pojkvänner är inne på deras hundrade match i nhl 10.
vi har underhållit oss med släktforskning, oh så mycket släktingar man hittar via facebook!
vi har nära släktningar i länder som spanien, paris, norge och thailand så vi har minst sagt haft roligt när vi kollat runt i timmar!

Vintra växer och växer, snart är hon två meter lång.
hon tittar med sina jättestora ögon, sprattlar med ben och armar och skrattar åt mig när jag räcker ut tungan åt henne :)
hon har tagit ett par, tre powernaps men annars hållit sig vaken och pigg. superbebis!

Nu ska jag se på den tredje och absolut sista perioden som pojkarna spelar, innan vi åker den krokiga vägen hem till oss igen!
imorgon väntar karrå och stockhoolm!


Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0