IGÅRVARDETKULKULKUL




















Med andra ord så hade vi galet trevligt igår! :)
började förfesten hos mig vid sex, sju tiden.
syrran, marie, evelina och ronja var här. klockan tio åkte vi in till uppsala.
ronja sprang iväg till cluben kalas och vi skuttade, drack, skrattade, pratade med folk och småspring vidare till platina.
där satt vi oss med en varsin sex on the beach, kändes bra när det är kritvitt och kallt ute. haha.
sen gjorde vi sånt som man brukar göra på clubar. alltså  dansade, pratade, sprang omkring, gick på toaletten.
åh. vi tog med oss en okänd brud in på toan. haha, fastnade där och snackade hur mycket som helst.
kul!
de i kön var mindre glada.
vi åkte hem vid två, men vi hade så kul att vi lätt hade velat vara kvar en timme till!
äsh, bra att avsluta när det är som roligast.
självklart köpte vi med oss pommes, hamburgare och milkshake för hemfärden.
kom hem efter tre och slocknade bredvid min varma pojkvän halv fyra.

Idag har jag ätit en halv pizza och klätt på mig. så. inget mer, förutom att sitta här.
pojkvän har åkt till stockholm för att köpa en baslåda till audin.
är kanske en bra bit att åka men han fick ett bra pris för den så han kunde inte låta bli :)
känns bra att få vara ensam någon timme faktiskt. är nog inget vidare sällskap just nu.


Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0