IMITTVINTERLAND




Idag har det varit en perfekt vinterdag.
cirka tio minusgrader och strålande sol. vilken underbar natur vi har i vårat land, egentligen! :)

Jag har arbetat, både på jobbet och hemma eftersom att jag har dammsugit och diskat här.
emilie kommer på besök snart, vilket jag ser fram emot!
vi kommer antagligen att snacka så mycket att klockan springer iväg.
hon har säkert jättemycket att berätta!

Nu tänkte jag skynda mig iväg till affären för att handla middag. det måste ju göras, det också. tyvärr.


Dagens sandra:



nyklippt frilla från haircorner.
läppglans från h&m.
top och linne från gina tricote.
gråa jeansleggins från vero moda.



Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Hugoerica

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-03-25 @ 12:24:52
URL: http://hugoerica.blogbow.com

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0