INGENEMILIEIDAG

Blev ingen emilie idag :c
men det ska vi ta imorgon, så det ordnar sig.
istället tänker jag träna bodypump klockan sex.
pojkvän kommer hem strax efter fem så då hinner vi äta tillsammans innan jag åker.
idag bjuder jag på blodpudding, lingonsylt och en jäkla massa rivna morötter här hemma.
enkelt, otroligt billigt och supergott! :)

Åh så skönt med ett fresh hår, förrästen!
borde klippa mig oftare, men under julen och nyår så har det inte funnits mycket tid.

Ikväll vet jag inte vad vi gör. ser på film säkert, skriver vilken sen!
igårkväll såg vi på scream.
haha, åh jag var såå jäkla rädd för den när jag kollade första gången med pappa och min bästa vän niclas.
pappa sa att vi skulle hålla för ögonen när det var läskigt, och det gjorde vi, alltså filmen igenom! :)
nu var den mest knäpp, me fortfarande lite scary. men jag är då rätt lättskrämd.

Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: anna

Vi har åxå ätit blodpudding, lingonsylt och en jäkla massa rivna morötter hemma hos mig idag!! = )

+ att jag med varit till frissan idag....= )

2010-01-11 @ 19:32:39
Jag Heter: sandra svarar

bra där anna!

lite läskigt kanske. men bra! :b

2010-01-11 @ 22:46:29
URL: http://snowfell.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0