JAGVETINTEVADJAGSKAGÖRA

Har suttit och letat utbildning i en och en halv timme nu. ingenting som passar, allting som passar.
jag är så irreterad.

Irreterad på kommunen, på samhället, på hela världen.
man ska inte klaga på pengar men vad sjutton,
jäkla orättvist fördelade som lönerna är så kan man ju inte göra annat!
jag är less på att vara undersköterska, inte på grund utav yrket eller personalen, utan på grund utav hur man behandlas.
ni vet det, jag vet det. jag önskar bara att de fula och feta politikerna kunde göra något åt saken.
sånt som är kul och viktigt ger ju inga som helst pengar i fickan, jobb som har med människan, omvårdnad och läran att göra ger inga som helst pengar.
att bli lärare, undersköterka, sjuksköterska, dagislärare eller what ever,
att slita arslet av sig för människor överhuvudtaget ger inga pengar.

Jag är förvirrad. jobb som jag anser är väldigt roliga och givande ger inga pengar, värdelösa jobbtider och skadade ryggar och händer.



Lite ändring på det här. någon? SNÄLLA?!

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0