KNOCKYOUDOWN

Godmorgon!

Inatt har jag sovit i tio timmar. tio! såå skönt. haha.
drömde dock väldigt mycket, och konstigt. om miljoner människor, miljoner platser
och miljoner händelser.
syrran var full, pappa hade varit gift med någon annan än mamma hela tiden
och jag duschade i en säng och hade mina glasögon på mig hela tiden. bland annat.
stackars hjärna, lär ju vara helt slut.

Snart ska vi iallafall åka in till uppsala, babe och jag. här ska handlas! :)
fast vädret är läskigt, så vi får köra sakta in.
ikväll ska vi antagligen åka hem till syrran och hennes karl. blir kul!

Nej, nu lär jag duscha. ser inte allt för fresh ut!


Puss ♣



Kommentarer
Jag Heter: Martin

Jag ska snitta 170 in till uppsala. Med blankslitna sommardäck!

2010-01-30 @ 11:34:47
Jag Heter: Elin

Fin sej! :)

2010-01-31 @ 14:04:59
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0