MENHEJDU





Filmen, snabba cash, var himla bra.
den var inte alls som jag trodde, men oh så spännande och händelserik.
sånt gillar vi.

Igår hade jag en bra dag. idag en mindre bra. tack vare lingonveckan som så fint började idag.
ont i magen, sugen på allt, lättirreterad samt en fulfet-känsla. jotack.
också ska man betala för tampongerna? HAHAHA.

Ja iallafall. om en halvtimme ska jag hämta pojkvän på busstationen.
klockan fem ska vi äta middag hos gudrun. svärmors svärmor helt enkelt.
kan ju vara lite jobbigt med släktmiddagar då man bara vill ligga under täcket, men det blir nog trevligt.
man måste ju äta.
ikväll ska jag försöka träna bp med.
eller jag måste egentligen, hinner inte träna något mer denna vecka ju.



Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0