MINAMORFÖRÄLDRAR

I skrivandes stund så tappar jag upp ett varmt bad med lavendelsalt.
älskar att ta ett bad, helst i en ansiktsmask och med skrålande musik ur högtalarna!
älskar även dessa lediga mornar, då man får sova ut och ta det lugnt hela dagen om man så vill.

Jag ska åka hem till mormor och morfar i karlholm idag, mormor fyllde år igår och det måste ju firas!
min syster och hennes barn ska också dit så det kommer att bli hemskt trevligt :)
vi är uppväxta på det viset att vi tillbringade väldigt mycket tid hos mormor och morfar som små.
de bodde ju bara tre hundra meter ifrån oss och de bodde även på vägen till skolan så jag tittade ofta in där efter skoldagarna.
mormor och morfar är en jättestor del utav mitt liv och det är jag väldigt glad över!




Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0