NÄMENNUSÅNUSÅ



Nämen ja. var på hemköp, fastnade vid hårfärgerna. fick ett återfall på kastanjbrun.
men det är fint! men det är toning, och ja. jag blir nog ljus igen när färgen gått ut, till våren.
kör på det!

Jag har jobbat idag. och tränat bodypump och lagat en jättegod tacogratäng som vi har ätit.
ikväll väntar hemmamys med film, godis och chips.
blev alltså ingen bio, vi tar det en annan gång!
jag är sjukt sugen på att se filmen. snabba cash alltså.

Imorgon ska jag mysa med mamma på förmiddagen/dagen, städa och sedan kommer det lite brudar hit på förfest innan vi tar tåget in till uppsala och skakar våra små rumpor!
längtar!


Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Emelie

ååååh, äntligen.. love your dark hair.. nu vill jag också färga!!



PUUUSS Imorn kör vi

2010-01-15 @ 21:51:22
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0