PÅJOBBETIFORS

Sitter på rast nu, bästa grejen med att jobba! haha.
nej, det bästa med att jobba är nog alla vänner man skaffar sig och allt man lär sig.
funderar mycket på utbildningar, som sagt, men jag vet inte alls vad jag vill göra.
jag tar det som det kommer.
forshem ska ju avvecklas, så fort det bara går, och verksamheten ska flytta ut till weslandia i karlholmsbruk.
där ska det bli ett demenscenter med flera avdelningar och endast utbildad och kunnig personal.
att jobba där i ett år eller två skulle jag nog absolut klara av.
funderar på att söka illallafall och se om dom ens vill ha en.
lär vara många som söker!

Iallafall, såg på en bra film igår, med pojkvän.
antonio banderas och morgan freeman i huvudrollerna. kan alltså inte bli dåligt!
thick as thieves:



Dags att börja jobba igen. nu ska vi servera lunch. pannkaka såklart! :)

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0