SÅGÅRJAGRUNTPÅMORNARNA


ucla-tröja från bikbok
linne från gina tricot
mjukisbyxor från clique


Skönaste outfiten, ju. ser något mer mörk ut i ansiktet än vad jag är med.

Iallafall så är jag nöjd med mig själv nu.
jag har bäddat och diskat, ätit frulle och för mycket lunch. så nu mår jag lite illa.
jag har träningsväsk i rygg, bröst och axlar.
jag har fått iväg teven, vilket absolut inte var det lättaste.
det var en härlig tjej som kom och hämtade den,
unga tjejer ger absolut bäst intryck när det gäller jobb, tycker jag.
inte alla såklart, men ni förstår.

Jag ska strax hoppa in i duschen och åka och handla middag.
klockan halv fem åker jag ut till väla där en sjuårig tjej ska firas på sin födelsedag! :)
tyra
fyller år idag, och självklart ska jag dit.
men nu hoppas jag att åren går mer sakta annars ska hon ju snart ta körkort.

Ikväll ska jag och pojkvän åka in till gävle och se snabba cash på bio.
vi hoppas och tror att micke och ronja följer med också.
filmen ska vara riktigt bra!


Åh, bara för att allt känns bra idag så slänger jag upp denna:



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0