SOMMARENMEDGÖRAN

Nejdå. det blev ingen bodypump för mig.
eftersom att jag fick skrapa rutorna (underkylt regn) på bilen i tio minuter
så kom jag dit tio minuter innan passet skulle starta.
det var fullt. typiskt att alla brudar alltid ska komma och börja träna såhär första passet på en ny termin.
beach tvåtusentio, tänker de, så slutar de om en månad.
buu :(
var bara till att åka hem då, körde ett eget litet pass här hemma dock. efter det lade jag mig i badkaret.

Vi ska slänga oss i sängen nu, till filmen sommaren med göran.
hela hey baberiba - gänger är med i filmen så den är ju allt annat än tråkig! :)

Nya tag imorgon, eller vad säger ni?


Puss, och godnatt ♣



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0