TJUGONDEJANUARI

En slapp dag har det varit hittills.
klev upp nio, gick och hämtade saaben com pojkvännen såfint ställt vid stationen.
inhandlade lite prylar och åkte hem.
åt gröt och ägg till frukost. nyttiga tjejen!

Jag har kollat på ph. en sak slog mig, varför är avsnitten så sjukt korta?
alltså på en hel dag så visar de tjugofem minuter på teve.
det är ju absolut ingenting plus att det känns lite tråkigt.
händer det någonting så visar de ungefär en till två minuter utav händelsen.
så man vet nog egentligen ingenting.
jag skulle iallafall vara en usel spelare, som är så lättlurad. haha :)
däremot är ju klimatet oerhört lockande.

Om en timme ska jag vara på arbetsplatsmöte på forshem.
facket ska komma och besvara deverse frågor gällande nedläggningen.
kan ju vara kul att höra lite.
efteråt ska jag hämta lillskrutt på dagis. jerry alltså :)

Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0