VADATTGÖRAIDAG?

Klev upp kvart över tio imorse, tog en dusch. har ätit frullt och kollat på top model.
vad ska man hitta på idag, när det är minus tjugoåtta grader ute och bilen är helt död?
känns bra att martin är ledig så att jag ahr någon att prata med, annars hade jag blivit ett psykfall nu! :)

Jobbade hela kvällen igår, när jag kom hem så låg jag och pratade med pojkvän samt kollade på filmen memento.
filmen var sådär klurig och faktiskt bra. annorlunda!
huvudpersonen lider utav närminnesförslust, och glömmer det som händer efter några minuter och för att komma ihåg viktiga händelser och personer så använder han bilder, texter och tattueringar.
det sista han minns är att hans fru mördas och han ska alltså hitta den här mördaren och slå ihäl honom.
självklart blir han uttnyttjad och såvidare. men, bra film, se den!

Puss ♣



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0