VIHARMINSANNSNÖ




Jodå, så att ..
snö har vi så att de räcker, och blir över. jag är villig att skänka bort allt, allt, allt!
det räcker med snö i fjällen nu, såhär efter juletider :)

Vi har städat bort allt som har med julen att göra här hemma nu, och tagit fram alla stilrena och hemtrevliga prylar igen. härligt!
annars har jag inte gjort mycket utav den här dagen, har velat åka och hälsa på syrran eller mathilda,
men när väl bilen ville funka så var de upptagna ;c
och snart är det dax för middag här hemma. vi ska göra tacos!
pojkväns kära mormor ville bjuda på mat men det känns som att vi har levt på henne och pojkväns mamma alldeles för mycket nu. nu ska vi klara oss själva ett tag!
haha, påtal om mat, vi var båda vrålhungriga här hemma vid två-tiden. slängde ihop de jag hittade vilket blev scnizlar, spagetti och currysås.
men det var helt okej.

Imorgon drar jag till stockholm, blev klubbat nu.
åker in klockan elva och kommer hemma. vilket innebär cirka sju timmar i huvudstaden med bäästa!
ruuligt!


Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0