JUSTNUÄRALLTBRA

Idag är det fredag, jag älskar fredagar. de är bäst!
om man är ledig på helgen såklart, haha.

Vi har haft turen att vara ledig idag iallafall,
så en storstädning på två timmar har ägt rum här hemma.
snart drar vi in till uppsala för att kolla lite och ikväll väntar lite festligheter med vänner :)
blir ett bra hejdå tycker jag!
sen dröjer det ju en månad innan jag kan träffa dom igen på en helg :c

Men skit i det, för nu känns allt så himla jäkla braaa!
om två dagar plus någon timme landar vi på främmande land,
har kollat vädret som en galning och det kommer att vara strålande sol och 30 plusgrader,
helt perfekt!


Dax att fixa sig ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0