UPDATEFROMRHODES

Faliraki ar underbart, hotellet ar underbart, jag mar underbart bra!
tank om det kunde fa vara sahar jamt! :)

Idag har vi legat pa hotellomradet hela dagen,
bade jag och hjartat ar smatt solbranda men mycket nojda.
 
Pa kvallen har vi varit ute pa en promenad, stannade pa en krog och tog ett glas vin.
sjukt harligt!

Kvallarna ar otroligt morka har, men staden ar alldeles upplyst och full av liv :)
det mesta oppnar faktiskt pa kvallarna.

Nu ska vi lagga oss pa rummet, imorgon ska vi bada och sedan aka in till rhodos och titta lite.
har en miljon bilder att lagga upp nar jag kommer hem!

Miss you guys ♥


Kommentarer
Jag Heter: johanna

åååh underbart! puss på dig

2010-07-16 @ 15:10:22

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0