BOTAMIGSNÄLLA

Men hörrni, vad är det här? :c

Förskylningen gick åt det bättre hållet igår, också vaknar jag idag,
är uppe en stund och börjar sedan svettas och må skit rent ut sagt.
38 graders feber, enorm huvudvärk, hosta och snorig.
men välkommen! halsen mår iallafall bättre.

Så det var ju bara till att ringa och sjukanmäla sig ikväll!
fy så hemskt, känner mig som en riktig bov som överger alla på jobbet.
men jag vill jobba, jag har inte ens råd att sitta hemma såhär.
hade jag inte haft feber så hade jag lätt åkt och slitit mig igenom kvällen.
sjukdommar borde förintas!

Så vad ska jag nu göra idag?
som tur är så har säsong tre utav true blood börjat,
så jag har några avsnitt att kolla igenom.
glass ska jag äta med, hundratusen glassar. minst.
stackars, stackars mig :c


Efter detta jättetråkiga inlägg så lägger vi upp två
gladare bilder på vintra från igår:




Hon kryper!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0