MIDSOMMARHELGEN2010

Förra året lovade jag mig själv att "nästa år, då ska jag minsann vara ledig!"
men tji fick jag och åkte på en 35 timmars jobbhelg.
tredje året nu,
fast förra året hade jag sådan tur med schemat att jag kunde gå ut på midsommardagen.
hade varit såå kul att fira denna midsommar
med våra nya vänner och med syrran som för en gångs skull ska ut :)
kanske nästa år?

Okej, jag har ställt in mig på att jobba och sova,
men så drabbas jag utav en sjuhelvetes förskylning som gör att halsen känns sårig,
huvudet värker, slemmet och snoret flödar och ögonen klias.
kunde ju varit bättre! haha.

Nämen du,
jag tänker iallafall tjäna storkovan och dra iväg med hjärtat om två veckor!


Puss ♥





Last year.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0