NUURÅ

Ahmen du, johanni klagar på in kassa update. möjligt? nä!
haha.

Men jag har som inte haft tid riktigt. 
igår var iallafall jag och hjärtat in till stockholm, vinterviken,
för att prova på att paddla kajak sådär på kvällskvisten.
det var verkligen jättespännande och vi såg så mycket roligt att tiden bara rusade iväg!
snacka om lyxvillor, där vid kungsholmen.
alla hade sin egen brygga och egen miljonär-båt.
inte ett dugg avis vart vi! haha :)

Har några få bilder som kommer upp senare!

Idag har jag knegat på jobbet, har gått snabbt och smidigt!
ska gå en liten promenad och sen åka upp till crossbanan och spana in när grabbarna kör.
annars lugnt!

I helgen hoppas vi på party!


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0