SISTAFRIADAGARNA

Trött är jag!
denna dag har gått åt till att;
arbetat som fp i gävle, handlat, ätit middag hos m's mamma,
ugglat hemma, tagit en promenad, diskat, duschat och nu sitter jag här.

Imorgon är en bra dag,
då drar jag till karrå och shoppar loss i stockholm,
eller jag behöver faktiskt inget speciellt,
men en heldag med karrå slår aldrig fel! :)

S
nart, kompisar, drar abetet igång på riktigt.
startar med att vara ledig två dagar utav tretton! skitkul, verkligen.
det enda jag ser fram emot just nu är grekland.
ska gå och drömma mig dit medans jag knegar.
hahaa.

Men det skiter vi i så länge det bara går och fokuserar på morgondagen!


Puss ♥



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0