ANDRAMARS

Kom precis hem från en kall promenad till affären.
vädret är iallafall mycket bättre än igår.
var länge sedan vädret var så sjukt hemskt som igår.

Nu ska jag äta en tallrik yoghurt med musli och sen ska jag åka med syrran hem till henne.
pojkvän hämtar mig när han kommer från jobbet.
mysigt! :)

Ikväll tänkte jag träna på gym med pojkvän.
skulle gå på spinning egentligen,
men sen såg jag att det var telefonbokning och receptionen är stängd på tisdagar.
bra där! haha.
imorgon ska det bli pump igen iallafall.
oh, sån träningsvärk jag har i bröstmusklerna sen gårdagens träningspass!


Puss ♥



Kommentarer
Jag Heter: johanna

haha jag har inte heller bokat till spinningen men ska prova gå dit ändå, carro sa att det borde gå bra ändå :)

2010-03-02 @ 15:03:13
URL: http://johannamalinen.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0