ARGHH

Men alltså, va? 
3 900 i lön? va?
visst, när man går från anställd vikarie till timvikarie så får man vänta en månad på lönen,
men man ska ju få allt ob-tillägg plus semesterdagarna från förra månaden.
jag hade iallafall räknat med sjutusen!
fyratusen kommer ju knappt räcka till alla räkningar :o
herre gud, nu hoppas jag verkligen att något är fel.

Annars kan jag ju glömma allt som är inbokat i april,
typ skidsemester och studentskiva.
så kan jag ju endast röra mig mellan jobbet och bostaden då.
KUL när man jobbar att inte få löööön!


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

Usch då.. vet precis hur du känner dig även om det inte är till nån tröst!?

Jäkla skit inkomster! Man ska fan vara född RIK!



puss

2010-03-24 @ 21:25:48
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0