DIGÄLSKARJAGFÖRALLTID



D
u är min luft, mina hjärtslag, min glädje och hela min värld.
du är så otroligt vacker och speciell. så otroligt gullig och härlig.
du får mig glad, lugn, trygg, ledsen och arg.
du är min andra hälft, min motsats men ändå min likhet.

Jag har älskat dig i två och ett halvt år.
inte så väldigt lång tid, men det känns som att det har varit föralltid.
jag kommer aldrig att sluta.
utan dig skulle världen vara grå, och jag med den.
du tar fram mina bästa sidor.
jag vill och tänker alltid vara det närmaste du har.
jag vill göra ditt liv till något underbart och dela det med dig.

Jag tänker aldrig lämna din sida, älskling.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0