ENDAGMEDBÄSTIS

Linne från h&m divided.
Skjorta från h&m herr.
Svarta jeansleggins från vero moda.



Idag har jag varit i valbo med bästa emilie.
var såå himla härligt att spendera en hel dag med dig gumsan!
som tur var hade jag presentkort med mig så lite kläder kunde jag köpa.
vet ni hur mycket snyggt det har kommit in eller?
detta köpte jag iallafall:

Tskjortor/blusar i tunt material, gina, 149 kr styck:


Tre par trosor från gina, 130 kr samt solglajer från h&m, 79 kr:



K
öpte även en chokladbrun eyeliner och två ansiktsmasker på h&m.
det ni!
och ooj vad jag tänker köpa mycket tygskor i vår! :)


Puss ♥


Kommentarer
Jag Heter: Emilie

Hade en JÄTTE bra dag med dig me gumsan:)

Tack så himla mycket gumsan:)

<3

2010-03-19 @ 19:43:55
URL: http://emilieah.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0