FÖRSTAMARS

                                          

I
natt har jag sovit i elva och en halv timme.
det behövdes eftersom att jag sov i två natten före.

Har jobbat hela helgen, med en jäkla huvudvärk i bagaget. men det har gått väldigt bra ändå :)
har fortfarande ont, är bihålorna som spökar i samband med min förskylning.
men det känns bättre efter ett par alvedon.

Idag har jag gjort lite nytta.
jag har ringt wesslandia om sommarjobb, på det nya demenscentret.
de var mycket intresserade och skulle ringa om ett par dagar. kul!
har även ringt om lite lönefrågor, är så himla krångligt allt nu.
i avvecklingstider. inte ens chefen vet när jag ska bli timanställd.
jag har betalat räkningar också. skönt att ha det gjort.

Idag är det en ny månad, en vår-månad. äntligen!
nu går vi mot ljusare tider, även om dagen innehåller snö och blåst. :c
sitter och väntar på att min älskade ska komma hem från jobbet.
vilket dröjer några timmar.

Nu har jag ignet mer att skriva så att. ha en bra dag!


Puss ♥

Kommentarer
Jag Heter: Emelie

åååå. nu vart jag oxå sugen på att ringa dit :)

2010-03-01 @ 19:30:26
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0