IMJUSTADREAMER



G
od dag.
ansiktet är detsamma, och jag har fått en tid på måndag.
känns sjukt obehagligt.
det är dåligt att vara tjugo, för då måste man betala hundraförtio spänn för att bli undersökt.
något som tar typ tio minuter. betalar vi inte skatt för sånt här? :s

Jaja. om någon timme kommer hjärtat hem. då blir det fredagsmys så det skriker om det.
jag drömde så hemskt inatt. att martin var helt knäpp, och att jag gjorde slut.
han brydde sig knappt. skrattade mest. jag var så arg.
då tog jag bilen och körde, helt plötsligt märkte jag att jag höll på att köra av vägen, på vänstra sidan.
vejade snabbt och köre in i ett stort träd på höger sida istället.
fyfan. blev alldeles svimfärdig men kröp snabbt ut ur bilen.
dumma martin, haha :c

Puss ♥


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

åååå, jag drömde typ samma sak om andreas fast inget om bilkörning :P

2010-03-19 @ 12:02:17
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: Vegardveronica

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-03-30 @ 14:32:35
URL: http://vegardveronica.blogsmile.com

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0