THEYCUTMYHAIR

Idag har jag jobbat. och klippt mig. nu är håret smått kortare och mycket fräshare.
ska spara ut tills i sommar, då vill jag ha låångt!
ända ned till fötterna.

Jag har varit och tränat body pump också.
jag och johanna. vi var nog lite sluta båda två. haha.
nyss åt vi tacos, helt underbart och ikväll blir det lugna gatan!
antagligen en film här hemma i soffan.
jag hade hoppats på en mer partyhelg,
eftersom att jag arbetade förra helgen och även nästa.
självklart är det inget särskillt som händer. tyypiskt :c

Jaja. vi hörs!

före klippningen:


Kommentarer
Jag Heter: johanna

hahah inte lite slut! nu blir det godis, läsk & chips med dip :D

2010-03-26 @ 19:42:49
URL: http://johannamalinen.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0