TJUGOFEMTEMARS



M
orrn.
jag har oont i magen. mens, ja. hatar det.
gillar inte tamponger plus att det är drygt att det gör så ont. 
gör särskillt ont när man ska sova eller nyss har vaknat.

Nu väntar jag på att mitt lönebesked ska komma, vid tolv.
sen ska jag ringa upp dom jäklarna på lönekontoret illa kvickt!
efter det åker jag hem till syrran över dagen.
om inte jobbet ringer då. drygt att vara timanställd.
jag hade två inbokade turer denna vecka och två nästa vecka.
inte precis det man är van vid.
de sätter ju knappt in något folk längre, för att det inte behövs.
och samtidigt vill de att man ska vara kvar,
för de tar inte inte några nya vikarier.
nu börjar jag längta efter ett nytt jobb.
tur att det snart är dax!

Nu ska jag fixa mitt fågelbo till hår.
som pappa skulle sagt: du ser ut som ett stolpskott.

Puss ♥


Kommentarer
Jag Heter: KARRÅÅRÅ

jag har också mens!!!!!!!!! fast den är så gott som över nu. men jag sitter och äter vit blockchoklad ändå, för det var enda chokladen som fanns hemma :o

saknarej massssssor! <3

2010-03-25 @ 10:06:24
Jag Heter: Jaana

aha...får börja o laddda då jag...;( ;)

2010-03-25 @ 10:59:26
Jag Heter: sandra svarar

karrå: wohooo, jag har ätit choklad i mängder. jag vill att du kommeeer <3<3

jaana: ladda till vad? flytten menar du? kram!

2010-03-25 @ 13:06:21

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0