TJUGOTREDJEMARS



N
u är lägenheten clean as hell.
jag har dammsugit alla golv och städat toaletten.
älskar att städa på impuls men totalhatar att städa när man måste.
knäppt. att man ahtar att göra det man måste.
själva ordet "måste" är faktiskt väldigt ogillat.

Väntar på att hjärtat ska komma hem från jobbet.
tänkte göra iordning köttbullar med potatismos, hans favorit!
inte så svårflörtad min kille. pytt i panna är andra favoriten.
det hatar jag. haha.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, och kolla på nya wallander filmen.
jag lyckades sova i sammanlagt fyra och en halv timme imorse.
så jag är rätt trött. och ruggigt ofräsh.
så en myskväll med sin älskling slår inte fel.


Puss ♥


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

tack för tipset hjärtat! Nu ska jag fixa film :)

2010-03-23 @ 17:39:37
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: Augustelle

Very impressed!

2010-12-23 @ 09:59:08
URL: http://augustelle.bloglyric.com

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0