TVÅTILLFYRAÄRBADTIME



God morgon.
morgonpromenad och frukost avklarat.
vad att göra nu då?
var tänkt att jag skulle åka hem till syrran och spendera dagen där
men sen kom jag på att det var personalmöte, ett viktigt sådant,
som jag hade sagt att jag skulle komma på.
det börjar klockan två, alla våra personalmöten börjar klockan två. två till fyra.
hela dagen försvinner ju på grund utav det! :c
efter det äter man ju middag och sen tränar jag.
så jag får åka till syrran imorn, om de inte behöver mig på jobbet förstås!
har ju inte alls mycket jobb nu så jag hoppas att de ringer.

Vad sjutton ska jag göra idag? kan inte någon komma hiit?
karrå jag saknar dig!


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0