ARTONDEMAJ

Min mage har varit knäpp i någon månad nu och det är jååbigt.
men det är lite bättre nu iallafall.
drygt iallafall.

Men så att .. nu vet ni det.
och jag promenerade i två timmar igår, fast det var inte meningen.
hittade en supermysig grusväg, men den tog inte slut förrän jag var i tolfta. haha.
så jag gick till ostronvägen och tog bilen hem.
så kan det gå :)
tänkte att där fick johanni ändå slänga sig i väggen med sina fem km!

O
m en timme går tåget till jobbet med.
att de ska envisas med att börja så jäkla tidigt på kvällspassen på ackis.
kunde ju ha börjat en timme senare tycket jag då.
fast de som jobbar dag lär ju få lunch rast ..
jaja, mer pengar till mig!

Puss ♥




Kommentarer
Jag Heter: johanni

haha äsch nu ska inte du vara sån, kunde kubbat flera mil om det varit så, minst! :)

2010-05-18 @ 10:33:34
URL: http://johannamalinen.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0