JÄKLAKALASASSÅ



Jag hade sjukt ruuligt igår!
alla hade nog sjukt ruligt tror jag.
en riktig kanon-kväll :)

Folket kom väl vid halv sex.
då startade vi grillen och åt den godaste maten på länge!
alla var hungriga som vargar och slängde i sig mat. haha ungefär.
blev lite svårt att få i sig dricka sen bara, men vad gör väl det om hundra år?
blev iallafall en massa prat, skratt och dans!


Vaknade redan klockan tio utav martins viskande "heej".
vi låg kvar i sängen länge.
har käkat pizza också, det var goott men nu är jag dömätt.


Känns lite surt att man lär åka och jobba inatt
men en dag som igår kan man ju leva länge på!

Puss♥


Ps. alla bilder finns på fejan. ds.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0