JOBBPÅGÅNG

Det är lite knäppt .. man längtar och längtar efter att vara ledig,
men att vara ledig mitt i veckorna är hur trist som helst!
tur att syrran är mammaledig, annars hade jag ruttnat.

Jag har iallafall ringt lite samtal idag. till wesslandia för att höra om de glömt bort mig.
det hade de inte, utan skulle skicka mitt schema idag.
jag börjar där den tjugofemte juni, på midsommarafton.
heja, tredje året i rad!
jag ska få gå introduktion där på måndag och tisdag.
nu på fredag ska jag däremot gå introduktion på dagvårdverksamheten ute i fors,
det är nämligen en personal som blir sjukskriven länge och jag ska ta hennes rad nu,
innan jag börjar i karlholmsbruk.
jag har aldrig jobbat med detta men de verkar ha det riktigt mysigt så jag ser fram emot det :)

Så snart får jag gå på schema igen, fyy så skönt!
inte bara behöva jobba helger, kvällar och nätten jämt.


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0