LIKEONETWOANDTHREE

Ja ni ungdommar.
nyligen hemkommen från en lång bogserings-tur.
vi har hämtat hem en bil till jonas, som han skall ha som reservbil,
och det kändes som att vi åkte i tusen år.
haha :c
no more, om det inte är inom en mils avstånd!

Ah men nu är vi hemma,
och helgen ser ut att bli finfin!
ikväll blir det trots allt ingen bio, utan den får bli imorgon.
passade alla bäst då. robin hood ska vi se.
men först väntar en dags jobb med papsen i söderhamn!
på lördag fyller min kära gammelfarmor nittio år!
hon är från polen och är en himla snäll gumma.
vi ska dit och fira henne såklart, jag, pojkvän och min familj.
sen på kvällen blir det lite grill och alkohol at our place med vänner :)

På söndag jobbar jag natt men det tar vi då, först tar vi helgen!


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0