ROLIGATJEJENNIVET



N
u började jag mitt inlägg med "trööött" igen.
knasigt, men alltså, jag är sjukt trött. sov alldeles dåligt inatt.
skulle kunna somna här och nu, men jag är alldeles för envis.
jag och martin ska kolla på en svensk serie och äta blåbär&hallonpaj.

Imorgon väntar mer jobb, på ackis.
känner kanske inte alls för att åka elva och komma hem tio på kvällen.
eller elva, om man inte hinner med tåget.
men man behöver ju pengarna.
fyy vad jag läntar till sommaren och ett schema! då kan man iallafall planera.
snart är vi där. fast jag är rätt less på att arbeta som underkösterska nu.
alla helger och den dåliga lönen ser till det liksom.
men ja. bättre än inget såklart.

Puss ♥ 


Kommentarer
Jag Heter: Syster

Älskliiing <3

2010-05-09 @ 20:08:44
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0