SÅDÄRJÄTTETRÖTT



Z
ombiebruden här.
vaknade på riktigt klockan ett. om man bortser från de andra tre gångerna.
har lyckats pallrat mig ned till affären och köpt mjölk och mat. tortellini med champinjoner och mozarella :)
nämen seriöst. när jag jobbar natt är jag som jääättetrött i två dagar efteråt.
det är rätt jobbigt, haha.

Jag är ledig imorgon iallafall. sedan jobbar jag lördag, söndag och måndag.
jag har blivit en natt och helgjobbare. som jag inte ens gillar.
men snart får man gå på schema igen, fyy så lyxigt!

Äsh, det här inlägget var inte ens kul.
nu ska jag lägga mig och halvsova till rederiet.
längtar ihjäl mig efter martin!


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0